مطلب ها

چرا ریش تراش برقی از براون را انتخاب کنید؟

چرا ریش تراش برقی از براون را انتخاب کنید؟

وقتی نوبت به آراستگی می رسد، نباید قانع شوید. برای چندین دهه، براون برخی از بهترین تجهیزات نظافت را طراحی کرده است. بیاموزید که چه چیزی ریش تراش های برقی براون را متمایز می کند و چگونه افزودن یک ریش تراش به زرادخانه آرایش خود می تواند اصلاح نرم و راحت تری به شما بدهد.

دلیل خرید ریش تراش براون

دلیل 1: دقت

ریش تراش های سری براون یک سیستم اصلاح کاملاً انعطاف پذیر و یک سیستم برش سه گانه یا حتی چهارگانه را ترکیب می کنند تا انعطاف پذیرترین موها را حتی در نواحی مشکل دار به ثبت برسانند تا یک اصلاح کاملاً کامل داشته باشند. علاوه بر این، ریش تراش های سری 9 و سری 8 ما دارای اولین فناوری هوشمند سونیک در جهان هستند که به طور خودکار قدرت خود را با تراکم ریش شما تنظیم می کند.

دلیل 2: نزدیکی و راحتی پوست

سیستم اصلاح فویل Braun یک اصلاح بسیار نزدیک و در عین حال ملایم را ارائه می دهد. فویل های اصلاح با سوراخ هایی با اندازه های ارگونومیک، موهای بیشتری را جذب کرده و از پوست محافظت می کنند تا اصلاحی طولانی مدت به شما ارائه دهند. تمامی ریش تراش های سری براون به شما احساس تمیزی و نرمی دلخواه می دهند و در عین حال تحریک پوست را در حین و بعد از اصلاح به حداقل می رساند.

دلیل 3: راحتی

مشکل جمع آوری تمام لوازم آرایش خود را فراموش کنید. تمامی ریش تراش های براون بدون نیاز به صابون یا کف، یک تجربه اصلاح بدون دردسر را به شما ارائه می دهند. این یک راه حل سریع و آسان با نتایجی است که تمام روز ماندگار است.

دلیل 4: تجربه اصلاح مرطوب یا خشک

برخی از ریش تراش های براون در حالی که راحتی یک اصلاح خشک را به شما ارائه می دهند، امکان اصلاح مرطوب با طراوت را نیز در زیر حمام (در مدل های انتخاب شده برای سری های 3،5، 6، 7، 8، 9) یا با فوم یا ژل (روی فقط مدل ها را انتخاب کنید). این انعطاف پذیری مرطوب/خشک گزینه های بیشتری را برای تجربه نظافت به شما می دهد.

دلیل 5: تعمیر و نگهداری آسان

در حالی که هر ریش تراش سری Braun به طور کامل زیر آب جاری قابل شستشو است، ایستگاه Clean & Charge Braun به طور خودکار با تمیز کردن و روغن کاری عناصر برش و همچنین شارژ دستگاه، ماشین اصلاح شما را در حداکثر کارایی خود حفظ می کند. استفاده از Clean & Charge Station نیز 10 برابر بهداشتی تر از شستشوی ساده ماشین اصلاح زیر آب لوله کشی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *