مطلب ها

نحوه رشد و کوتاه کردن ریش

نحوه رشد و کوتاه کردن ریش

اصول کوتاه کردن: یاد گرفتن عشق ورزیدن و زندگی با ریش
اولیه و بسیار معتبر است، به راحتی می توان فهمید که چرا ریش های هیپستر بر مدل موهای صورت امروزی غالب است. مردان شیک پوش از بروکلین تا برلین که یادآور جنگل‌بان‌های سرسخت نیوانگلند و نجیب‌های ویکتوریایی هستند، انطباق چهره نوزاد را به نفع ریش‌های پر، سبیل و بزی‌های تراشیده رد کرده‌اند. این شکل‌ها و سبک‌های قدیمی حس مردانگی وینتیج را زنده می‌کنند که به طور همزمان فرمان‌بر، متمایز و پیچیده است.
بنابراین، چه می‌خواهید یکی از شاهکارهای موجود خود را بسازید یا به سادگی کامل کنید، نکات زیر تمام اطلاعات و الهام‌بخشی را که نیاز دارید ارائه می‌کند: ریش‌های خوب به سراغ کسانی می‌آید که منتظرند.
حالا شما تصمیم گرفته اید که ریش بگذارید، به زودی متوجه خواهید شد که این ریش بیش از دور انداختن تیغ خود به مراقبت و تعهد نیاز دارد. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی زنده ماندن از این روند وجود دارد.

خرید ریش تراش براون اصل از نمایندگی براون در تهران

نکته 1: یک الگوی ریشو انتخاب کنید.

برای کمک به غلبه بر هر شک و تردیدی که ممکن است در مورد رسیدن به نیروانا با ریش کامل داشته باشید، به تصویر کشیدن گورو ریشدار خود کمک می کند. یادآوری اینکه چرا در ابتدا شروع به گذاشتن ریش کردید، الگوی شما به شما قدرت می دهد که حتی در تاریک ترین ساعات شک و ناامیدی ادامه دهید.

نکته 2: از آن تیغ دور شوید.

برای اکثر مردان، تبدیل شدن به یک صاحب ریش مغرور بین چهار تا شش هفته طول می کشد. این یک فرآیند طولانی است که به حداکثر پشتکار و فداکاری نیاز دارد. مهم این است که این فکر را حفظ کنید و بدون توجه به هر چیزی، ماشین اصلاح خود را به حال خود رها کنید. تراشیدن ریش ضخیم‌تر یا قوی‌تر نمی‌شود، بلکه به سادگی مرحله رشد را طولانی می‌کند و تمام تلاش‌های شما را تا به امروز خراب می‌کند.

نکته 3: خارش را در آغوش بگیرید.

خارش و سوزش هرگز خوشایند نیست، اما این عوامل صرفاً بخشی از هزینه ای است که همه ما برای رسیدن به وضعیت ریش می پردازیم. برای به حداقل رساندن تحریک پوست، بهتر است صورت خود را روزانه با آب و صابون یا پاک کننده صورت بشویید و از مرطوب کننده یا کرم ضد تحریک برای کاهش خشکی و قرمزی استفاده کنید.

نکته 4: سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در حالی که دردهای معمولی رویش ریش را تحمل می کنید، تصمیم گیری در مورد یک مدل تمام شده متناسب با ظاهر شما می تواند حواس پرتی مفیدی باشد. برای الهام گرفتن، صفحه «اشکال صورت و مدل ریش» ما را بررسی کنید.

نکته 5: پیرایش را شروع کنید.

هنگامی که به رشد کافی رسیدید و استایل خود را انتخاب کردید، در نهایت می توانید شروع به کوتاه کردن و فرم دادن به ریش خود کنید. برای این کار، به یک موبر خوب نیاز دارید تا قبل از اینکه بقیه قسمت‌های ریش خود را بسازید، خط گردنتان را مشخص کنید، اما معمولاً ترجیح داده می‌شود یک خط گونه طبیعی بگذارید تا از نتایج عجیب و غریب جلوگیری کنید. سری اصلاح کننده های ما را بررسی کنید تا انتخاب مناسبی برای مدل ریش خود پیدا کنید.

توجه کن! ترفند یک ریش موفق کوتاه کردن است

در هیجان رشد ریش، به راحتی می توان نیاز به مراقبت از آن را فراموش کرد. برای اینکه ریش خود را در بهترین حالت خود نگه دارید، به یک روال مرتب کوتاه کردن نیاز دارید – هر چه باشد، شما یک ریش شیک می خواهید، نه یک بهم ریختگی.

نکته 1: ریش خود را کوتاه کنید تا طول دلخواه خود را حفظ کنید

برای دستیابی به یک اصلاح مرتب، حرکت موبر خود در تمام جهات برای گرفتن موهای سرگردان مفید است. هنگام شانه زدن، برعکس است. همیشه به یک حرکت رو به پایین پایبند باشید تا ظاهری آراسته و شیک داشته باشید.

نکته 2: از اصلاح و تمیز کردن نترسید.

برای حفظ بسیاری از مدل‌های ریش، مهم است که قسمت‌های خاصی از صورت کاملاً تراشیده شده باشد. این تضاد بین نواحی ریشدار و بدون ریش را برجسته می کند و خطوط تیز را ایجاد می کند. ماشین اصلاح دقیق براون به‌طور ویژه طراحی شده است تا تراشیدن نزدیک و خطوط دقیق را در نواحی خاص مانند سوزش‌های کناری ایجاد کند.

نکته 3: آن را تمیز نگه دارید.

علاوه بر تمیز نگه داشتن ریش و صورت خود با شستشوی منظم و کامل، مراقبت از ابزار اصلاح نیز مهم است. تمیز نگه داشتن این ریش ها باعث می شود که آنها به شکل نوک بالایی باقی بمانند تا ریشی عالی داشته باشید که به پوشیدن آن افتخار می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت از خود، اینجا را کلیک کنید.

لیست قیمت ریش تراش براون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *