مطلب ها

چگونه از ریش خود مراقبت کنید

چگونه از ریش خود مراقبت کنید

خرید ریش تراش براون
وقتی موهای ریش دست نخورده باقی بمانند، می توانند وحشی و مات شوند. رام کردن آن یک کار سرکش است اما اگر می خواهید خوب به نظر برسید ضروری است. در اینجا ما به معرفی چند مورد ضروری برای یک روال آرایش روزانه بی دغدغه می پردازیم. محصولات معمولاً پس از شستن ریش و خشک شدن کامل روی ریش شما اعمال می شوند.

شانه ریش

موهای ریش می توانند گره بخورند و به راحتی مات شوند. حفظ ظاهری باهوش کار دشواری نیست. فقط یک شانه همراه خود داشته باشید تا از گره خوردن ریش در طول روز جلوگیری کنید. شانه های ریش کوچکتر نیز برای سبیل موجود است.

کوتاه کردن ریش

کوتاه کردن منظم ریش تنها راه برای زیبا نگه داشتن ریش است. ست آرایش چندگانه براون راه حل عالی برای رام کردن ظاهر طبیعی است. با دو ضمائم مختلف کوتاه کردن مو، ریش های بلندتر و کوتاه تر را می توان هرس کرد. کیفیت فوق‌العاده تیغه‌ها تا آخر عمر باقی می‌ماند و موهای ضخیم‌تر و بلندتر ریش را مرتب می‌کند.

برس ریش

برس ریش به رام کردن آن بوته ضخیم و تبدیل شدن به یک یال نرم کمک می کند. این به توزیع حیاتی روغن چربی از پوست شما تا نوک موهای شما کمک می کند. ما برس های ریش ساخته شده از موهای گراز را توصیه می کنیم. موها می توانند سخت تر از یک برس موی معمولی باشند، بنابراین مطمئن شوید که خیلی محکم برس نزنید و به پوست خود آسیب نرسانید. هر روغن و محصولی را ابتدا با دستان خود به سادگی روی ریش و پوست خود ماساژ دهید. از برس خود برای پخش یکنواخت محصول روی ریش خود استفاده کنید و آن را نرم و نرم کنید.

خرچنگ

روغن های ریش تحریک پوست را به حداقل می رساند، به خصوص در مرحله رشد اولیه. روغن ها موهای ریش شما را نرم و پف می کنند. انواع مختلفی از روغن ها برای انتخاب وجود دارد، ما هر روغنی را که حاوی برخی روغن های اساسی مانند روغن بادام یا روغن هسته انگور باشد توصیه می کنیم. چرا روغن معطری مانند ترنج، لیمو یا چوب صندل انتخاب نمی کنید؟

موم ریش

در آن زمان پدربزرگ شما از موم برای حالت دادن و فرم دادن به ریش خود استفاده می کرد. سبیل های خود را با اضافه کردن کمی موم و پیچاندن انتهای آن خوشبو کنید. موم ریش ریش شما را نرم کرده و حجم و اندام شما را افزایش می دهد. موم ریش محلول در آب است و به راحتی شسته می شود.

چگونه ریش خود را بلند کنید:

دو راز داشتن یک ریش بلند خوب، تغذیه متعادل و نگهداری مداوم است. ویتامین ها و مواد معدنی اضافی به رشد سریع موهای شما کمک می کند. ویتامین A، B، C، E و بیوتین همگی برای رشد موی سالم ضروری هستند. لایه برداری منظم سلول های مرده پوست را از بین می برد تا به رشد موهای شما کمک کند. با مرطوب کردن روزانه صورت خود را به خوبی هیدراته نگه دارید. مقدار زیادی آب بنوشید تا موهایتان نرم بمانند و سریعتر رشد کنند.

خرید اپیلاتور براون یک تصمیم مهم است، زیرا این دستگاه برای حذف موهای زائد از صورت و بدن شما به کار می‌رود. همچنین به اهمیت پیروی از دستورالعمل‌های تولید کننده برای استفاده صحیح از اپیلاتور توجه داشته باشید تا از نتایج بهتری برخوردار شوید و از مشکلات پوستی جلوگیری کنید. حال برای اطلاعات بیشتر مطلب راهنمای خرید اپیلاتور براون را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *