مطلب ها

چگونه از تحریک پوست و راش اصلاح جلوگیری کنیم

چگونه از تحریک پوست و راش اصلاح جلوگیری کنیم

وحشت نکنید! با استفاده از نکات ساده در برنامه روزانه خود، می توانید به کاهش خطر سوختگی تیغ در اثر اصلاح کمک کنید.

نکته 1: روی ریش تراش براون مناسب سرمایه گذاری کنید و از تکنیک مناسب استفاده کنید
انتخاب ریش تراش مناسب و استفاده صحیح از آن نقش بسزایی در جلوگیری از رشد موهای داخل مو، برآمدگی تیغ و کاهش سوزش دارد. برخی از ریش تراش های برقی گرما را به سمت سر ریش تراش می کشند و باعث التهاب و تحریک پوست شما می شوند.

هر آنچه که پوست شما نیاز دارد، براون با عملکردی که می توانید به آن تکیه کنید، بهترین تجربه اصلاح را به شما ارائه می دهد. ریش تراش براون سری ۹ را برای فناوری و عملکرد برتر در کلاس خاص خود انتخاب کنید – ریش تراش که آنقدر موها را از بین می برد و پوست شما تقریباً بدون سوزش باقی می ماند.

نکته 2: چگونه صورت خود را برای اصلاح آماده کنید
ثابت شده است که استفاده از فوم یا ژل به میزان قابل توجهی پوست را نرم می کند و در نتیجه آن را کمتر مستعد تحریک در هنگام اصلاح می کند. با این حال، اگر اصلاح خشک و بدون فوم را ترجیح می دهید، توصیه می کنیم قبل از شستن صورت خود اصلاح کنید زیرا پوست بعد از شستشو کمی متورم می شود. با یا بدون فوم یا ژل، به یاد داشته باشید که باید فشار را حفظ کنید، اما نیازی به فشار زیاد ندارید زیرا ممکن است احتمال تحریک را افزایش دهید.

نکته 3: بدترین کار این است که بلافاصله پس از اصلاح پوست خود را نادیده بگیرید
اصلاح بعد از اصلاح به همان اندازه مهم است، شاید حتی مهمتر از خود اصلاح قبل و واقعی باشد. اگر فکر می‌کنید که هنوز مقداری موهای رشد کرده دارید، می‌توانید موهای رشد کرده را به صورت فیزیکی با یک موچین بلند کنید، اما فقط مراقب باشید که آن‌ها را کاملاً بیرون نکشید. باعث رشد مجدد موها عمیق تر می شود. از آب سرد یا حوله سرد روی صورت خود استفاده کنید تا پوست خنک شود و منافذ پوست بسته شود. همچنین می توانید از مقداری اسپری تونر برای بازگرداندن سطح pH پوست خود به حالت عادی استفاده کنید زیرا آب سینک ممکن است PH شما را از بین ببرد. و البته، افترشیو مناسب راهی عالی برای پایان دادن به اصلاح است.

اگر برای انتخاب بین مارک های مختلف ریش تراش های بازار دچار مشکل شده اید و نمتیوانید برند مورد اعتمادی برای خرید پیدا کنید. میتوانید با مطالعه مطلب راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح برقی مردانه یک انتخاب عالی و مناسب خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *