مطلب ها

مدل ریش کلش

مدل ریش کلش

نحوه تراشیدن ریش ته ریش
مدل های ریش ساده تر از این نمی شوند. سریع، شیک و کم نگهداری، ظاهر ریش ته ریش – که به عنوان “ریش 3 روزه” شناخته می شود – یک مدل ریش عالی برای هر مردی، هر موقعیتی، هر فرم صورت است. کلش همچنین می تواند به بلوغ چهره جوان بیافزاید. علیرغم اینکه این مدل چقدر سخت است، مهم است که به ظاهری طبیعی و آراسته برسید، نه اینکه به نظر برسید که به تازگی اصلاح را فراموش کرده اید. اینجاست که براون وارد می‌شود. بنابراین، برای داشتن ریش هوشمندانه، بدون دردسر، و دستیابی به آن آسان است، چیزی که برای داشتن آن باید بدانید.

مرحله 1. طول ریش خود را انتخاب کنید.
نکته: ریش را به تدریج کوتاه کنید تا ته ریش مناسب‌تر را پیدا کنید

اول از همه، شانه 1-10 میلی متری را وصل کنید و از چرخ دقیق بر روی ریش تراش براون خود برای انتخاب طول ته ریش خود استفاده کنید. اگر در مورد طول مناسب صورت خود مطمئن نیستید، از حالت 3 میلی متری بلندتر شروع کنید و ریش خود را به تدریج کوتاه کنید. پایین آمدن در مراحل 0.5 میلی متری کمک می کند ریش شما به اندازه دلخواه باشد. به هر حال توجه کنید، زیرا هر طولی که انتخاب می کنید باید در کل ناحیه ریش شما ثابت باشد.

مرحله 2. ریش خود را با موبر دقیق کوتاه کنید و در برابر دانه ها اصلاح کنید.
نکته: یک کلش هوشمند معمولاً بین 1 تا 3 میلی متر است

هنگامی که طولی را انتخاب کردید، یکنواخت کردن ریش روی صورت خود به آن مدل ریش ریش تمیز و تمیز دست خواهید یافت. با استفاده از موبر ریش، تمام قسمت ها را کوتاه کنید و در برابر دانه ها شانه کنید. بهتر است هر از چند گاهی دوبار بررسی کنید، فقط برای اینکه مطمئن شوید هر اینچ را پوشش داده اید. هنوز نگران این نباشید که طرح کاملاً کوتاه شده داشته باشید، این مرحله تماماً در مورد ثابت کردن طول مناسب در سراسر صورت است. با اطمینان از یکنواخت بودن هر دو طرف ریش اولیه و اینکه هیچ تکه ای از موهای صورت با طول متفاوت باقی نمانده است، به خودتان لطف خواهید کرد.

مرحله 3. ریش کلش خود را شکل دهید.
نکته: خط مو را بین بالا و پایین سیب آدم خاتمه دهید

اکنون که ریش ته ریش شما یکدست شده است، وقت آن است که ناحیه گردن خود را تمیز کنید. ابتدا شانه را از دستگاه اصلاح ریش خود بردارید و به تدریج از پایین گردن به سمت بالا کوتاه کنید. پایان دادن به خط مو در جایی بین بالا و پایین سیب آدم معمولاً بهترین به نظر می رسد. از ضربات دقیق، آهسته و مداوم استفاده کنید. کوتاه کردن خط مو به شما کمک می کند تا به طور تصادفی به شکل ریش خود نتراشید و به یک خط صاف صاف و زیبا، ایده آل برای نواحی زیر چانه و خط فک، برسید.

مرحله 4. اصلاح را تمیز کنید تا ظاهرتان تیز شود.
نکته: برای اصلاح بسیار نزدیک، از تیغ ژیلت موجود استفاده کنید

در مرحله بعد، وقت آن است که ریش خود را تمیز کنید. برای اصلاح و نتیجه ای صاف و بدون دردسر، می توانید از تیغ ژیلت که همراه با کیت مولتی گرومر براون ارائه شده است استفاده کنید. پوست خود را با پاشیدن آب گرم روی آن و استفاده از فوم اصلاح، آماده کنید. بر خلاف جهت رویش موهای خود را با حرکت های تکی و مداوم بتراشید تا زمانی که پوست خارج از ناحیه ریش سبیل شما صاف و کاملاً بدون مو شود. مراقب لبه های ریش، گونه ها و لب بالایی خود باشید.

مطمئن شوید که قسمت‌های سخت‌تر زیر چانه‌تان، جایی که فک‌تان با گردن و زیر لب پایین می‌آید، دوبار بررسی کنید، و مطمئن شوید که نواحی در امتداد طرح خط ته ریش شما کاملاً بدون مو هستند. ریش کلش جدید شما اکنون آماده انجام کار خود است.

مرحله 5. ریش کلش خود را مرطوب کرده و حفظ کنید
نکته: هر 3 روز یا بیشتر از آن استفاده کنید

اکنون که به ریش ایده‌آل خود رسیده‌اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر دو یا سه روز یک‌بار ته ریش خود را کوتاه کنید تا سبک ریش سفت و طراحی‌شده خود را حفظ کنید – به دلیلی به آن «ریش ۳ روزه» می‌گویند! همچنین فراموش نکنید که بعد از آن مرطوب کنید. برای جلوگیری از خشک شدن پوست پس از اصلاح، استفاده از مرطوب کننده های بدون الکل کمک می کند.

و در اینجا شما آن را دارید – ساده ترین راه برای تیزبینی بدون صرف زمان زیادی از آنچه واقعاً می خواهید انجام دهید.

آن را هوشمندانه نگه دارید. آن را معمولی نگه دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *