مطلب ها

سبک ریش پروفسوری

سبک ریش پروفسوری

چگونه ریش پروفسوری خود را با ریش تراش براون حالت دهیم
سبک ریش Goatee یک سازش کامل و آسان بین ریش کامل و سبیل است. این یک ظاهر عالی برای کسانی است که مایل به نگهداری آن هستند و برای کسانی که نواحی ریش سبیل و چانه آنها به هم متصل است – لازمه یک استایل جامد Goatee. اگر این مورد برای شما نیست، شاید یک سبک متفاوت، مانند ظاهر کلش را در نظر بگیرید. اگر می‌دانید که سبک ریش Goatee برای شما مناسب است، مقداری آماده‌سازی از قبل به شما کمک می‌کند تا از این ظاهر عالی نهایت استفاده را ببرید، بنابراین طول ریش خود را تا حدود 10 میلی‌متر افزایش دهید، و شما برای Goatee خوب هستید.
در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه انجام صحیح آن آورده شده است.

مرحله 1. بز خود را به اندازه 10 میلی متر شانه و کوتاه کنید

نکته: با استفاده از ضمیمه شانه 1-10 میلی‌متری کوتاه کنید و در مراحل 0.5 میلی‌متری پایین بیایید.

شانه ریش را به تریمر براون خود بچسبانید، سپس شروع به کوتاه کردن موهای گردن، گونه ها و بالای لب خود کنید. روی کوتاه کردن ناحیه چانه و سبیل خود تمرکز کنید در حالی که در مراحل 0.5 میلی متری پایین می آیید تا مطمئن شوید که طول شما در تمام ریش و در مکانی که از آن راضی هستید یکنواخت است. نگران نباشید که شکل ریش بزی در این مرحله کمی مبهم به نظر می رسد، تمام کاردستی های دقیق بعداً انجام می شود، زمانی که موهای صورت شما به اندازه کافی بلند شد.

مرحله 2. شانه را بردارید تا طرح کلی مشخص شود

نکته: دور ریش خود فرم دهید. ابتدا گردن، سپس گونه ها و لب بالا

شانه را بردارید و مستقیماً از سر اصلاح کننده ریش خود استفاده کنید تا مدل ریش گوتی خود را مشخص کنید. به آرامی، از گردن، تا لبه‌های چانه، سپس گونه‌ها و لب بالایی خود را کوتاه کنید تا به طرح کلی بزی مورد نظر خود برسید. این مرحله در مورد شکل دادن به اطراف ریش قبل از قفل کردن طرح تمام شده است. با این اوصاف، همه چیز باید از قبل شروع به شکل گیری کند و شما می توانید مدل ریش گوتی خود را ببینید.

مرحله 3. بز خود را با صاف کننده دقیق شکل دهید

نکته: در دو مرحله کوتاه کردن از خط مو تعریف کنید

اکنون به جزئیات می رسیم. ابتدا موها را از چانه به سمت گوش کوتاه کنید تا خطوط زیبا و تمیزی در دو طرف بزیتان ایجاد شود. از ضربات دقیق، آهسته و مداوم استفاده کنید. کوتاه کردن خط مو به شما کمک می کند تا به طور تصادفی طرح ریش خود را اصلاح نکنید، که این حالت و شکلی را که قبلاً تراشیده اید، از بین می برد. این کار را در لبه های چپ و راست Goatee انجام دهید، دوبار بررسی کنید که هر طرف به طور متقارن بریده شده باشد. سپس هنگامی که از هر دو طرف راضی بودید، می توانید گوشه های تیز را به ریش بزی خود اضافه کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از حرکات رو به پایین است. در اطراف ناحیه ای که هر دو طرف آن به سبیل وصل می شود و پایین چانه دقت بیشتری داشته باشید. خطوط پررنگ و منظم به بهترین شکل ریش شما را مشخص می کند و به شما آن استایل و ظاهر ریش طراحی شده دقیق را می دهد.

مرحله 4. اصلاح صورت خود را تمیز کنید تا بر روی بزی خود تأکید کنید

نکته: برای اصلاح بسیار نزدیک، از تیغ ژیلت موجود استفاده کنید

در مرحله بعد، زمان آن است که گردن، گونه ها و خط فک خود را تمیز کنید. برای اصلاح و تراشیدن صاف و بدون دردسر، می‌توانید از تیغ ژیلت که به همراه کیت براش ریش براون ارائه شده است استفاده کنید. پوست خود را با پاشیدن آب گرم روی آن و استفاده از فوم اصلاح، آماده کنید. سپس بر خلاف جهت رویش موهای خود را با حرکات تکی و مداوم بتراشید تا زمانی که پوست خارج از بز شما صاف و کاملاً بدون مو شود. مطمئن شوید که ناحیه زیر چانه خود را مجدداً بررسی کرده و مطمئن شوید که در طرح کلی اصلاح نمی‌کنید زیرا این لبه ترد یکی از ویژگی‌های مهم مدل ریش Goatee است.

مرحله 5. ریش بزی خود را مرطوب و حفظ کنید

نکته: استفاده از نرم کننده موی معمولی بر روی ریش به آراستگی آن کمک می کند

اکنون که استایل گوتی خود را انتخاب کرده اید، صورت خود را بشویید و با استفاده از یک مرطوب کننده بدون الکل از پوست خود محافظت کنید تا از خشکی پس از اصلاح جلوگیری کنید. تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که موهای سرگردان بالقوه، به خصوص در اطراف ناحیه سبیل خود را حفظ کنید. در حالت ایده‌آل، باید حداقل هفته‌ای یک بار ریش خود را کوتاه کنید تا ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. همچنین کمک می کند تا بز خود را هر 2 تا 3 روز بشویید تا تازه و مرتب بمانید. استفاده از نرم کننده موی معمولی به شما یک ریش هوشمند و راحت می دهد. همچنین، بسته به شکل بزی شما، موم ریش و روغن ریش می تواند به شما در رام کردن آن کمک کند. طراحی ریش عالی مانند Goatee سزاوار طراوت و تازگی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *