مطلب ها

نحوه اصلاح و اصلاح سبیل

نحوه اصلاح و اصلاح سبیل

نحوه حالت دادن به ریش سبیلی
اگر دوست دارید یک مدل ریش جسورانه، قوی و متمایز داشته باشید، ظاهر سبیلی ممکن است برای شما مناسب باشد. یک گنج برجسته در میان همه مدل‌های ریش موجود در آنجا و یک بیانیه بزرگ برای یک ریش کوچک، مدل ریش سبیل مراقبت منظم، توجه به جزئیات و طعم عالی است، اما وقتی خوب انجام شود، عالی به نظر می‌رسد. در اینجا همه چیزهایی که برای انجام این کار نیاز دارید، در 5 مرحله ساده توسط ریش تراش براون آورده شده است.

مرحله 1. ریش خود را تا 2 سانتی متر بلند کنید

همانطور که در مورد اکثر مدل های ریش وجود دارد، مقدار مشخصی از ریش قبل از رشد لازم است، بنابراین شما بدون هیچ محدودیتی، طول و ضخامت مورد نیاز برای طراحی موهای صورت خود را دارید. 2 سانتی متر طول زیادی برای سبیل است زیرا در منطقه “نه خیلی کوتاه، نه خیلی پرپشت” قرار دارد. اما اگر سبیل فرمان می‌خواهید، آن را بلندتر کنید. هنگامی که ریش خود را بلند کردید و پایه خوبی برای کار کردن داشتید، آماده هستید که جانور را به یک جنتلمن اهلی کنید.

مرحله 2. ریش خود را تا 10 میلی متر کوتاه کنید

نکته: از شانه ریش 1-10 میلی متری روی تنظیم 10 میلی متری استفاده کنید تا پایه یکنواختی داشته باشید

قبل از زون کردن در ناحیه سبیل لب بالایی، زمان شروع فرآیند از بین بردن ریش است. شانه ریش را به موبر BraunBeard خود اضافه کنید و طول سبیل مورد نظر خود را با چرخ دقیق انتخاب کنید. بین 1 تا 2 سانتی متر معمولاً بهترین است، اما ببینید چه چیزی برای شما مفید است. سپس از موبر در این تنظیم استفاده کنید تا کل ریش خود را صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که زیر چانه یا هر قسمت دیگری از صورت شما موهای پنهان یا سرگردانی وجود ندارد. اکنون که طول مناسبی را در کل صورت خود به دست آورده اید، آماده هستید که اطراف آن را فرم دهید.

مرحله 3. سبیل خود را با موبر ریش حالت دهید و شکل دهید

نکته: ابتدا دور سبیل را شکل دهید و از گردن، گونه ها و چانه شروع کنید

شانه ریش را بردارید و از سر صاف کننده ریش خود مستقیماً برای فرم دادن به سبیل خود استفاده کنید. بهترین راه برای انجام این کار، فرم دادن به دور سبیل، پوشاندن ناحیه گردن، گونه ها و چانه است. در حین انجام این کار به خاطر داشته باشید که از ناحیه لب بالایی دور شوید. هنگامی که فقط قسمت ریش سبیل شما باقی مانده است، می توانید روی شکل دقیق آن کار کنید. با کناره ها یا “میله های” سبیل خود شروع کنید، ابتدا پهن تر شروع کنید، سپس به تدریج آن را کم کنید تا زمانی که مرتب و هوشمند شود. برای انجام این کار از ضربات آهسته و دقیق استفاده کنید – ظاهر ریش سبیلی شایسته لمس دقیق است. همچنین، با تغییر اضلاع در هر ضربه، آن را متقارن نگه دارید – هیچ کس نیازی به یک ضایعات نامطلوب ندارد.

مرحله 4. اصلاح را تمیز کنید تا سبیل خود را تیز کنید

نکته: برای اصلاح بسیار نزدیک، از تیغ ژیلت موجود استفاده کنید

در مرحله بعد، نوبت به تراشیدن گردن، گونه ها، چانه و خط فک رسیده است. برای اصلاح و نتیجه ای صاف و بدون دردسر، می توانید از تیغ ژیلت که با کیت اصلاح ریش براون ارائه شده است استفاده کنید. پوست خود را با پاشیدن آب گرم روی آن و استفاده از فوم اصلاح، آماده کنید. بر خلاف جهت رویش موهای خود را با حرکت های تکی و مداوم اصلاح کنید تا زمانی که پوست اطراف ناحیه ریش سبیل شما صاف و کاملاً بدون مو شود.

مطمئن شوید که قسمت‌های سخت‌تر زیر چانه‌تان، جایی که فک‌تان به گردن و زیر لب پایین می‌رسد، دوبار بررسی کنید، مطمئن شوید که هر اینچ از صورت‌تان کاملاً بدون مو است، به‌جز ناحیه‌ای که تمام حرف زدن را انجام می‌دهد. اکنون ریش سبیلی با طراحی ظریف و با افتخار پوشیده شده است.

مرحله 5. همانطور که می روید، مرطوب کنید، تغییر دهید و حالت دهید

خوب به نظر می رسید؟ اکنون فقط صورت خود را بشویید و با یک مرطوب کننده بدون الکل مرطوب کنید تا از خشکی بعد از اصلاح جلوگیری کنید.

بقیه چیزها به شما بستگی دارد که در حین هرس کردن، تغییر دادن و سبک دادن به آن را انجام دهید. زمان برنده شدن در بازی طولانی با ریش سبیل جدیدتان فرا رسیده است، بنابراین مطمئن شوید که هر چند روز یکبار به موهای سرگردان خود اضافه کنید، هر دو طرف سبیل (میله ها) را یکدست نگه دارید و بقیه قسمت های خود را حفظ کنید. صورت زیبا و تراشیده شده، و البته – چند روش مختلف برای پوشیدن مدل ریش سبیلی خود را امتحان کنید. انتخاب های زیادی برای مدل دادن به ریش وجود دارد. موم و مومیایی به دستیابی به اشکال، شکوفایی و تنوع کمک می کنند. اگر دوست دارید مدل ریش خود را «بزرگ‌تر» کنید، چرا برای مدل ریش آن را طولانی‌تر کنید و برای مدل ریش «سبیل‌هایی با M بزرگ» انتهای آن را با موم ریش بچرخانید؟

در هر صورت، شما اکنون یک طرح ریش نمادین دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *