مطلب ها

سبک ریش بند چانه

سبک ریش بند چانه

چگونه ریش بند چانه خود را حالت دهیم
مدل های موی صورت خیلی کلاسیک تر از بند چانه نیست. زمانی که در اواخر قرن 18 و 19 محبوبیت داشت، با افرادی مانند لوئیس همیلتون، ستاره F1 و استورمزی که همه آنها به سبک اخیر ورزش می کردند، در حال تجدید حیات امروزی است. خرید ریش تراش براون 

بند چانه یک مدل ریش منحصر به فرد بدون سبیل و لبه کاملا مشخص در اطراف خط فک است که شخصیت زیادی به چهره مردانه می بخشد. برای افرادی که صورت بیضی شکل تری دارند یا افرادی که خط فک قوی دارند، به خوبی کار می کند زیرا این سبک به برجسته کردن ویژگی های شما کمک می کند. همچنین ضروری است که بتوانید موهایی را رشد دهید که کل خط فک و چانه را در هر دو طرف صورت شما بپوشاند. این چیزی است که ظاهر بند چانه را کنار هم نگه می دارد.

این سبک در کنار یک دست ثابت نیاز به مهارت دارد، اما با پیروی از مراحل ذکر شده در زیر به دقت قول می دهیم که ارزش تلاش را داشته باشد. بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا موارد ضروری برای دستیابی به بند چانه وجود دارد – یک کلاسیک جاودانه که زمان زیادی را صرف نمی کند.

مرحله 1. ریش خود را به طول ثابت در آورید.

نکته: ریش خود را تا حدود 2 سانتی متر بلند کنید و مطمئن شوید که لبه ها و ریش شما به هم متصل هستند

مدل‌های ریش بند چانه از باریک‌ترین ریش «بند چانه‌ای» که می‌تواند به عرض ۲ میلی‌متر برسد تا ریش «بند چانه ضخیم» که بین ۱ تا ۲ سانتی‌متر متغیر است، متفاوت است. نمی‌خواهید عرض ریش بیشتر از 2 سانتی‌متر باشد، در غیر این صورت لبه کاملاً مشخص استایل را از دست خواهید داد. ما “ریش ضخیم بند چانه” را توصیه می کنیم زیرا به این سبک عالی برجسته تر می شود. مهم نیست که با چه عرضی می روید، بین 1 تا 2 سانتی متر رشد مو برای کار کردن نیاز دارید.

مرحله 2. ریش خود را به اندازه دلخواه کوتاه کنید.

شانه ریش 1-10 میلی متری را به موبر Braunbeard خود وصل کنید و طول ریش دلخواه خود را روی چرخ دقیق انتخاب کنید. ریش های چانه در هر جایی بین طول کلش تا 10 میلی متر عالی به نظر می رسند. هنگامی که طول مورد نظر خود را انتخاب کردید، ریش خود را به اندازه یکنواخت کوتاه کنید. هنگامی که با موبر روی موهای صورت خود می روید، به اصلاح در برابر دانه ها کمک می کند – فقط برای اینکه کامل باشد.

مرحله 3. شکل ریش بند چانه خود را مشخص کنید.

نکته: در حالی که بتدریج برش می زنید، عرض را با تغییر طرفین متقارن نگه دارید

شانه را از دستگاه اصلاح ریش خود بردارید و با دقت شروع به تعیین شکل ریش خود از جمله ناحیه سبیل خود کنید. روی کوتاه کردن تمام موهای صورت خارج از شکل ریش چانه تمرکز کنید. این به شما کمک می کند بعداً وقتی این ناحیه را تمیز کنید. سپس ریش چانه خود را با دقت و با حرکات آهسته و دقیق و دور از خط مو شکل دهید – ریش را نازک و صاف نگه دارید. بهترین کار این است که با یک خط ضخیم تر شروع کنید و به سمت پایین بروید – بسته به ترجیح شما. در این مرحله مهم است که از متقارن بودن عرض ریش خود اطمینان حاصل کنید، این کار را با بررسی مداوم ضربات خود در آینه انجام دهید.

مرحله 4. اصلاح را تمیز کنید تا ظاهرتان تیز شود.

نکته: برای اصلاح دقیق تر، از تیغ ژیلت همراه استفاده کنید

اکنون شما شکل خود را به وضوح مشخص کرده اید، زمان آن رسیده است که صورت خود را با تیغ ژیلت همراه با تراشیدن تمیز انجام دهید تا ظاهری صاف و فوق العاده داشته باشید. هنگام قرار دادن فوم یا کرم، مطمئن شوید که از پوشاندن ریش‌های تازه (و مرتب) کوتاه شده خود اجتناب کنید – نمی‌خواهید این شاهکار را به خطر بیندازید! بر خلاف جهت رویش موهای خود را با حرکت های تکی و مداوم اصلاح کنید تا زمانی که پوست بیرون ریش صاف و کاملاً بدون مو شود. مثل بچه اما با ریش

مرحله 5. بند چانه خود را مرطوب و حفظ کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، برخلاف دیگر مدل‌های ریش، این ریش در نگهداری کلی نیاز به عشق و مراقبت بیشتری دارد. اطمینان حاصل کنید که ریش جدید چانه خود را با کوتاه کردن منظم مرتب نگه دارید تا از کنترل خارج نشود. ریش بند چانه یک سبک ریش بسیار تمیز و دقیق است، بنابراین نگهداری منظم آن ضروری است. ما توصیه می کنیم ریش را هر 2 تا 3 روز یکبار بتراشید – بسته به سرعت رشد موهای صورت، فقط برای حفظ فرم کلی مدل. به راحتی می توانید طول ها، عرض ها و شکل های مختلف ریش خود را هنگام رشد امتحان کنید.

در نهایت، با خیال راحت با طول ها و عرض های مختلف بند چانه خود بازی کنید. به عنوان مثال، یک بند چانه باریک و شکاف مانند می تواند بسیار شیک به نظر برسد، در حالی که رشد بیشتر آن ممکن است به شما انگیزه دهد که آن را به یک Goatee ادغام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *