مطلب ها

چگونه یک اصلاح نزدیک انجام دهیم

چگونه یک اصلاح نزدیک انجام دهیم

این مراحل را برای نزدیکترین اصلاح انجام دهید
هنگامی که از یک ریش تراش چرخشی یا تیغ دستی استفاده می کنید، ممکن است تا یک ماه طول بکشد تا پوست شما با روش جدید اصلاح سازگار شود و این ممکن است در ابتدا اصلاح نزدیک را کمی دشوار کند. مانند خط موی شماست: تغییر از قسمت کناری به قسمت میانی زمان می برد. برای کمک به آسان‌تر کردن این فرآیند، راهنمای گام به گام ما را برای یک اصلاح کاملاً صاف و بدون بریدگی یا قرمزی بررسی کنید.

مرحله 1

مطمئن شوید که ریش تراش شارژ شده و آماده کار است.

گام 2

سعی کنید قبل از شستن صورت خود اصلاح کنید، زیرا پوست بعد از شستشو کمی متورم می شود.

مرحله 3

پس از چند روز بدون اصلاح، برای مثال بعد از آخر هفته، باید ریش خود را قبل از اصلاح کوتاه کنید.

مرحله 4

حالا براونشاورون را بچرخانید. قبل از اصلاح نواحی حساس یا مواردی که نیاز به اصلاح دقیق تری دارند، پوست را با دست آزاد خود بکشید. این کار لغزش صاف روی پوست را تضمین می کند.

مرحله 5

ریش تراش را در زاویه قائم (90 درجه) با پوست خود نگه دارید و برخلاف جهت رشد ریش اصلاح کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که پرهیز از رفتن مکرر به مناطق مشابه، احتمال تحریک پوست را کاهش می دهد.

مرحله 6

فشار را حتی برای دستیابی به بهترین اصلاح ممکن حفظ کنید. نیازی به فشار دادن به اندازه یک تیغ دستی نیست.

مرحله 7

ریش تراش براون خود را مرتب تمیز کنید. بسته به مدل، ممکن است بتوانید از مرکز تمیز کردن براون استفاده کنید که به طور خودکار ماشین اصلاح را با فشار دادن یک دکمه تمیز و روغن کاری می کند.

در نهایت، توصیه می کنیم قطعات برش را هر 12 تا 18 ماه تعویض کنید تا عملکرد را به حداکثر برسانید. از فشار زیاد استفاده نکنید و به آن بچسبید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *