مطلب ها

چگونه در روز پدر به پدر خود بگوییم که اهمیت می‌دهی؟

چگونه در روز پدر به پدر خود بگوییم که اهمیت می‌دهی؟

براون در همکاری با تیم Man Enough، که مردانگی را برای کمک به تقویت انسانیت و توانایی آنها برای ارتباط با دیگران، دوباره تصور می کند، معتقد است هیچ زمانی بهتر از روز پدر برای شروع این کار وجود ندارد. در زیر چند راه برای باز کردن یک گفتگوی جدید با پدرتان آورده شده است.

چگونه به پدر بگوییم که دوستش داری
بهترین هدیه روز پدر عبارت ساده “دوستت دارم، بابا” است. با این حال، گفتن این چهار کلمه کوتاه همیشه آسان نیست.

جاستین بالدونی، بازیگر و کارگردان، در کتاب اخیرش «مرد به اندازه کافی: عدم تعریف مردانگی من» می‌نویسد: «من می‌بینم که نمی‌گذارم [پدرم] کاملاً وارد شود، وقتی می‌دانم که او خیلی می‌خواهد باشد. مانند این سد نامرئی مردانگی است که من نخواستم آن را برپا کنیم… اما به نوعی پشت آن گرفتار شده ایم.»

شرایط زندگی ممکن است طیفی از شخصیت‌های مرد مهم را به ما ارائه کرده باشد – از عموها و برادرانی که در طول سال‌ها آنجا بوده‌اند تا مربیان، مربیان و دوستانی که به طور مداوم حمایت کرده‌اند. برقراری ارتباط با احساس ما در مورد آنها هنوز هم می تواند یک کار دشوار باشد.

فرهنگ و رسانه به نسل قدیمی‌تری از مردان آموخت که از احساسات خود دور شوند و در عوض نقش سوپرمن را ایفا کنند: تثبیت، فراهم کردن و ارائه یک جبهه رواقی در برابر سختی و تغییر. بدتر از آن، همانطور که جاستین اشاره می کند، ما اغلب این رفتار را به پدران خود بازمی گردانیم و آنها را در کنار دست نگه می داریم.

“از همه چیزهایی که به من آموختی متشکرم.”
بخشی از پدر بودن، تبدیل رویدادهای زندگی به لحظات «آموزش پذیر» است – اولین سقوط از درخت، اولین له شدن، اولین اصلاح. و هسته اصلی این تلاش ها تمایل به اشتراک گذاری درس ها و سنت هایی است که به فرزندانشان کمک می کند راه خود را در جهان باز کنند.

اذعان به آنچه از پدرانمان آموخته ایم می تواند راه درازی داشته باشد. باز کردن مکالمه با پدرتان با عباراتی مانند “ممنون که به من آموختید چگونه با انگیزه بمانم” یا “ممنون که به من نشان دادید چگونه برای خودم حرف بزنم” باعث می شود او احساس کند به خاطر دانش و تجربیات زندگی که موفق به انتقال آن شده است دیده می شود. برای تو.

“من واقعاً از این ژست قدردانی می کنم.”
وقتی کلمات آنها را ناکام می‌گذارند، پدران محبت خود را به روش‌های مختلف نشان می‌دهند. برخی آن را از طریق آشپزی خود بیان می کنند. برخی هدایای متفکرانه می خرند، مانند یک کیف پول جدید به دلیل اینکه کیف شما در حال خراب شدن است یا یک ماشین اصلاح برقی برای تقویت بازی اصلاح خود. برخی دیگر حتی ممکن است عشق خود را در کارهای معمولی مانند تا کردن لباس های فرزندانشان بگنجانند.

به آن لحظات توجه کنید و آنها را به خاطر آنچه هستند تصدیق کنید: اقدامات مراقبتی. بیان قدردانی خود با یک جمله ساده «من واقعاً از آن متشکرم» راهی مطمئن برای عمیق‌تر کردن ارتباط ما با پدران است، صرف نظر از اینکه حرکات اصلی آنها بزرگ یا کوچک بوده است.

“چیزی هست که من به اشتراک نگذاشته ام.”
هر چه سن ما بالاتر می رود، ناگفته گذاشتن چیزهای مهم آسان تر می شود. و ما تمایل داریم داستان‌های مربوط به وقایع زندگی گذشته را جمع‌بندی کنیم، به‌خصوص اگر آن‌ها احساس کمتری نسبت به ما داشته باشند.

ممکن است فکر کنید، “او احتمالاً نمی تواند درک کند.” اما به اشتراک گذاشتن تجربیاتمان بخشی از چیزی است که ما را به عنوان یک خانواده، به عنوان انسان پیوند می دهد. شروع یک مکالمه با «چیزی است که من به اشتراک نگذاشته ام» و گفتن با پدر در مورد چیزی که در گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده اید، ممکن است شما را به روش های جدیدی که هرگز انتظارش را نداشتید مرتبط کند.

نکات بیشتر برای نشان دادن اینکه به پدر اهمیت می دهید
فرو ریختن دیوار مستلزم اصرار است. دیوار در نهایت فرو می ریزد، اما همه ما باید آجر به آجر روی آن کار کنیم.

بسیاری از پدران در حال حاضر با کلیشه های قدیمی مبارزه می کنند و معتقدند که نقش آنها از قلب شروع می شود. با این حال، شرطی شدن فرهنگی که با توانایی آنها در برقراری ارتباط و دریافت عشق تداخل می کند، می تواند تکان دادن آن چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل است که باید از خود سؤالاتی بپرسیم، مانند:
• چگونه در این رابطه خودداری می کنم؟
• چگونه می توانم در این تبادل بازتر باشم؟
• اگر بتوانیم با یکدیگر بازتر باشیم، چه چیزی به دست می آوریم؟

همچنین باید در عادات مشترکمان به دنبال فرصت باشیم. به‌عنوان مثال، به‌جای یک فعالیت مشترک منظم با پدر – تلویزیون، ورزش، بازی – پیشنهاد می‌کنیم بپرسید: «امروز، آیا می‌توانیم در عوض صحبت کنیم؟»

بیایید از این روز پدر به عنوان فرصتی استفاده کنیم تا به پدرانمان بگوییم که اهمیت می دهیم. این باعث می شود که آنها احساس دوست داشتن و تأیید کنند و در عین حال پیام انتقادی را به آنها یادآوری می کند: آنها کافی هستند. ما همه کافی هستیم.

لیست قیمت ریش تراش براون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *