مطلب ها

نحوه نگهداری و تمیز کردن ماشین اصلاح برقی

نحوه نگهداری و تمیز کردن ماشین اصلاح برقی

تمیز کردن تیغ برقی نباید چالشی باشد. راهنمای گام به گام Braun را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Braun Clean and Renew از ماشین اصلاح خود مراقبت کنید. با این مراحل می توانید به راحتی کشف کنید که چگونه ریش تراش برقی خود را تمیز و آماده برای استفاده نگه دارید!

1. تمیز کردن حرفه ای: با لمس یک دکمه، احساس جدید ریش تراش را دریافت کنید

برخی از مدل های ریش تراش سری Braun با دستگاه تمیز کننده Clean&Charge عرضه می شوند. کافی است یک دکمه را فشار دهید تا ریش تراش شما به طور خودکار تمیز، خشک و شارژ شود. خیلی راحت و کاملا بهداشتی

2. تمیز کردن دستی: شستشو زیر آب داغ

تقریباً هر ریش تراش براون را می توان به سرعت و به راحتی زیر آب داغ شستشو داد. با استفاده از کمی صابون مایع استاندارد می توان اثر پاک کنندگی را بهبود بخشید. و نکته دیگر: برای مراقبت بهینه از ریش تراش خود، باید هر چند وقت یک بار یک قطره روغن روی بلوک کاتر بریزید.

تمیز کردن با برس

پس از برداشتن سر کاتر، بلوک کاتر به راحتی با برس تمیز می شود. وقتی کارتان تمام شد، ماشین اصلاح را برای دو یا سه ثانیه روشن کنید. مراقب باشید: هرگز و هرگز فویل کاتر را با برس تمیز نکنید.

تمیز کردن با اسپری تمیز کننده

اسپری تمیز کننده به تمیز کردن کامل ریش تراش کمک می کند و تمام آثار سبوم را از بین می برد. پس از پاشش هر دو قسمت کاتر، بقایای آن به راحتی پاک می شود.

3. نگهداری: عملکرد تیغ خود را در اوج نگه دارید

برای عملکرد 100٪، توصیه می کنیم همه قطعات برش را هر 12-18 ماه یکبار تعویض کنید. بعد از 18 ماه، شما به اندازه تیغه های چمن یک زمین فوتبال موهایتان را تراشیدید! بنابراین قطعاً زمان آن فرا رسیده است که قطعات کاتر ریش تراش خود را تعویض کنید تا دوباره کارایی 100% ارائه دهید. از آنجایی که فویل کاتر و کاتر مانند دو قسمت یک جفت قیچی عمل می کنند، به ناچار فرسوده و کدر می شوند، که می تواند باعث تحریک بیشتر شود و از اصلاح دقیق تر جلوگیری کند.

لیست قیمت ریش تراش براون

یک نظر در “نحوه نگهداری و تمیز کردن ماشین اصلاح برقی

  1. حسن ملک گفت:

    سلام و عرض ادب برای تهیه تیغ ریش تراشی باید چیکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *